jaky hw na router

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Mon May 19 06:05:26 CEST 2008

On Fri, 16 May 2008, Dan Lukes wrote:

>	Nanestesti, pseudo-geometrie CF od ruznych vyrobcu se i pri shodne
>velikosti media lisi.
>
>	Ale je mozne, ze to ma nejaka trivialni pravidla, ktera jsem neodhalil
>jen ja.

	vytvaris DOS partition a do jedny pak instalujes FreeBSD? Nebo
tenhle prvni krok vynechavas a nechas mu cely disk? Ten druhy zpusob by
problemy delat nemel nikdy, jednak mi to vychazi z toho jak to funguje a
jednak mi tenhle zpusob v praxi vzdycky fungoval bez problemu, i kdyz jsem
vzal hotovy image a hodil ho na uplne jinou flashku.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz