jaky hw na router

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Thu Jun 19 11:42:55 CEST 2008

Ahoj,

DL>         Solid State Disk za 3979Kc je zbytecny luxus. Nam staci beznejsi
DL> Compact Flash. Osmigigova by stala okolo 2500Kc - jenze - co s
DL> osmigigovou. Gigova bohate staci. K ni potrebujes redukci P-ATA <-> CF
DL> (existuji i redukce pro S-ATA, ale ty jsou obvykle drazsi). Celkove se
DL> nebavime o nekolika tisicich jako u SSD, ale o nekolika stovkach.

  Premyslel jsem o tom, zda by nebylo lepsi pouzit usb flash, je to
  vubec pouzitelne? Bootovani jsem jiz z toho videl, ale pravda,
  nebylo to FBSD. Logovani odsmeruji syslogem pryc. Zapis bude jen
  obcas a to jen do jednoho souboru a do pf.conf (takze vlastne do
  dvou :-)).

  Jde mi o to, jestli je nejaky problem s timto resenim, proc se zda,
  ze reseni pres CF karty je vyrazne (alespon se zda) rozsirenejsi.

  Radek

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejca