OT: Vymena disku v systeme

indigo indigo at voda.cz
Wed May 7 10:04:08 CEST 2008

> 	Vzhledem k tomu, ze na to, v jakem stavu se ke koncovemu zakaznikovy
> disk dostane nema vliv jen vyrobce, ale taky to, jak (ne)setrne byl disk
> dopravovan, pripadne, jak s nim zachazeji v krame, kde ho kupujete,
> nevidim na tom nic prekvapiveho. Staci aby jim bedna z diskama spadla z
> auta pri vykladani (z horni police ve skladu pri sundavani) a cela varka
> vadnych disku jedne znacky je na svete.
>
> 						Dan

  Ja bych se rad pridal k Danovi, pokud vam odejde 28 disku z jednoho
nakupu tak to neni z prirozenych pricin. Osobne preferuji disky WD kvuli
kombinaci nizkeho hluku, a dobreho vykonu.

Bylo by zvlastni kdybych chtel koncit tuhle OT flame-war kdyz jsem do ni
sam prispel, takze pokud se ji nekdo jeste nezucastnil, zkuste nam
ostatnim rict at toho nechame.

Diky,
V.