S.M.A.R.T WAS: Re: Vymena disku v systeme

Richard Willmann ml at foofree.sk
Wed May 7 14:53:25 CEST 2008

> Myslim, ze tady bychom to mohli uzavrit tim, ze kazdy ma dobre (spatne)
> zkusenosti s jinym vyrobcem, a vzhledme k tomu, ze (ne)vydrz disku
> patrne prilis nesouvisi s tim, jaky OS je na nem nainstalovan odkazat
> zajemce o dalsi informace v tomto smeru na vhodnejsi fora ...

S tymto sa neda nic len suhlasit, skor by navrhoval pokracovat v diskusii na
temu "prevencie" resp. monitoringu. U nas napr. SATA disky evidujeme podla
S/N a vymiename bez ohladu na to ci este funguju po 18 mesiacoch prevadzky.
Pri SCSII diskoch to robime po 3 rokoch.

Ake mate skusenosti s monitoringom via SMART?

rwi