Vymena disku v systeme

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 7 09:30:21 CEST 2008

Bc. Radek Krejca wrote:
> m> Pouzivam WD a jsem naprosto spokojen i nekolik let.

> Mam tedy velmi odlisne zkusenosti, WD uz nechci nikdy videt

	Vzhledem k tomu, ze na to, v jakem stavu se ke koncovemu zakaznikovy
disk dostane nema vliv jen vyrobce, ale taky to, jak (ne)setrne byl disk
dopravovan, pripadne, jak s nim zachazeji v krame, kde ho kupujete,
nevidim na tom nic prekvapiveho. Staci aby jim bedna z diskama spadla z
auta pri vykladani (z horni police ve skladu pri sundavani) a cela varka
vadnych disku jedne znacky je na svete.

	Pri zkoumani toho, kdo je jak dobry vyrobce, spis dam na zkusenost
nekoho, kdo pouziva urcite disky dlouhodobe a nakoupil v ruznych dobach
a nejlepe na ruznych mistech - nez na zkusenost plynouci z toho, ze
odesel zrovna jeden disk s cennymi (a nezalohovanymi) daty - nebo - jako
v tomhle pripade - vsechny disky nakoupene v jednu chvili na jednom
miste. I kdyz negativni emoce dotcenych naprosto chapu, o povsechne
spolehlivosti disku konkretniho vyrobce takova izolovana zkusenost
celkem nic moc nerika.

	Myslim, ze tady bychom to mohli uzavrit tim, ze kazdy ma dobre (spatne)
zkusenosti s jinym vyrobcem, a vzhledme k tomu, ze (ne)vydrz disku
patrne prilis nesouvisi s tim, jaky OS je na nem nainstalovan odkazat
zajemce o dalsi informace v tomto smeru na vhodnejsi fora ...