Vymena disku v systeme

Bc. Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Wed May 7 08:17:13 CEST 2008

Dobry den,

m> Pouzivam WD a jsem naprosto spokojen i nekolik let. Doporucuji modely
m> koncici na YS (raid edice)

Mam tedy velmi odlisne zkusenosti, WD uz nechci nikdy videt, behem
minuleho roku jsem koupil 28 WD disku (nechal jsem se ukecat na cenu
a vzdy, kdyz porusim sve zasady, tak je prusvih) a funkcni je po par
mesicich pouze jeden jediny a to jeste proto, ze se mi valel po
vetsinu casu v supliku. Mel jsem ruzne i ty koncici YS, ale WD mi uz
nesmi do pocitace ani do serveru.

Nekde, tusim, na pc tunning (nebo na nejakych podobnych strankach) byla
vyvesena tabulka z prodejny disku (divim se, ze tyto informace
pustili, ale diky za to), kde jasne vyslo, ze nejmene poruchove jsou
Seagate disky, pak dlouho dlouho nic a pak byly dalsi. Bylo to neco
ve stylu tohoto - http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?t=33664 -
ale byly tam aktualni data, tady ta cisla uz dle mych zkusenosti ne
uplne plati, nicmene pro orientaci se jeste daji pouzit, zajimavy je
i cely thread. Kazdopadne doporucit disk je osemetne, ted tu vsichni
muzeme napsat, ze Seagate je nejlepsi a Ty jich koupis 5 a odejdou
vsechny.

Radek

--
S pozdravem,