rozliseni svetove konektivity

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Apr 13 22:40:49 CEST 2008

Ahoj,

> 	V tom pripade ale neni jeden traffic tuzemsky a druhy
> cizi, ale jeden je (zrejme) ten, co tece to NIXu a druhy je
> zbytek. Coz je jednodussi deleni - a v kazdem pripade odpada
> nejista heuristika rozhodovani, ktera adresa je "tuzemska".

v podstate spravne, jde mi o rozliseni NIXu a zbytku. Je to hlavne
zvedavost, zajimalo by mne, jak si na tom "nase" zahranicni konektivita
stoji a jestli by nebylo dobre ji prikoupit (nejspis ano). Ale pro takovy
pozadavek by to chtelo prave nejaky podklad (graf). Nevim jestli nas
dodavatel takoveto udaje nekde zverejnuje, uz jsem mu take poslal dotaz.

Milan