rozliseni svetove konektivity

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 14 00:11:01 CEST 2008

Milan Cizek napsal/wrote, On 04/13/08 22:40:
> zajimalo by mne, jak si na tom "nase" zahranicni konektivita stoji a jestli by nebylo dobre ji prikoupit (nejspis ano). Ale pro takovy
> pozadavek by to chtelo prave nejaky podklad (graf).

	No, pokud nejde o oddelene linky (pak bys proste meril tok an nich) ale
presto mas koupene dva typy konektivity, kazdy s jinou kapacitou, pak
je, zrejme, nekde softwarovy limiter (preci nema vas dodavatel linky jen
pro vas - ty ma pro vsechny, a vas do kazde z nich limituje) - a na tom
miste jsou take k dispozici potrebna data.

	A kdyby ne tak ma prinejmensim ten seznam co kam patri - i kdyby jen v
podobe routovaci tabulky, ktetra to rozhazuje do tech dvou fyzickych
linek. Takze kdyz nesezenes nic lepsiho, potrebujes obsah routovaci
tabulky - budes vedet presne jake adresy tecou do jake linky.