rozliseni svetove konektivity

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Apr 13 22:10:28 CEST 2008

Radim Kolar napsal/wrote, On 04/13/08 20:27:
> no on asi zadny seznam IP ani nema, ty data pravdepodobne pocita podle
> z ktery linky prijdou.

	V tom pripade ale neni jeden traffic tuzemsky a druhy cizi, ale jeden
je (zrejme) ten, co tece to NIXu a druhy je zbytek. Coz je jednodussi
deleni - a v kazdem pripade odpada nejista heuristika rozhodovani, ktera
adresa je "tuzemska".

	Ja bych jako zakaznik rozhodne dvoji cenu neocenil - a uz vubec ne,
kdyz by mi dodavatel nedokazal jasne dopredu definovat, kterou
komunikaci bude klasifikovat jak - a to podle soucasneho stavu diskuse
moc jiste nevypada ...