Vypalovani - pokracovani

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Sat Apr 5 16:47:37 CEST 2008

On 2008-04-05 15:00 +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Zalezi co ej to "starsi verze" na ktere to fungovalo. Kdyz budu mit
> chut a naladu muze se na to zkusit podivat, protoze ATAPI protokol
> celkem nastudovany mam, ale sedmicku kvuli tomu instalovat nebudu.

"Starsia verzia" znamena nieco okolo 5.4. (Sedmicku som mal na test iba
na jednom devel stroji, upgradovat budem az ked vyjde 7.1, najprv devel,
potom prepro a az tak produkciu... ;-))

Ten "blank" mi urcite nefungoval na 6.2 a 6.3. Aj ked je mozne, ze
zaroven s verziou OS som vymenil aj HW a nejedna sa o bug vo FreeBSD ale
nejaky problem s HW. To by som mohol overit v pondelok na jednom
starsom notebooku, kde mi ten "blank" urcite fungoval.

Skusil som to teda teraz na notebooku s FreeBSD 6.3. Vlozil som tam
pocket CD-RW a pustil som "burncd blank". Po 48 sekundach prestala
blikat LEDka, po dalsich 3 minutach som to vypol pomocou CTRL-C. Dalsich
asi 30 sekund sa ozyval z CD-ROMky taky tichy vrciaci zvuk (ten sa
ozyval aj pocas blikania LEDky aj potom, co prestala blikat - asi
motorcek).

> 	Ja normalne "blank" nepouzivam. Takhle vymazane medium je vhodne jen
> pro nektere rezimy nasledneho vypalovani a nez bych si pamatoval co mam
> smazano jak tak to radsi vzdycky smazu cely.

Skusil som teda este aj "burncd erase". Ten trval priblizne 8 minut
(nestopoval som to). Potom to pokracovalo presne ako pri tom "blank"-u,
akurat pred tym, co prestala blikat LEDka, bolo pocut jeden seekovaci
zvuk. Po 5 minutach som to teda tiez prerusil cez CTRL-C.

Na zaver som este skusil napalit iso pomocou "burncd data t.iso fixate".
Ked nakoniec zhasla ledka, nejaku dobu (asi 20 sekund) este burncd bezal
a nebolo mozne CD-ROMku otvorit, ale potom normalne skoncil a CD slo uz
normalne vybrat.

Marian