Vypalovani - pokracovani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 5 15:00:35 CEST 2008

Marian Cerny napsal/wrote, On 04/05/08 14:34:
> Tiez mi burncd robi to, ze pri blank nechce skoncit. Na troch
> pocitacoch. Pritom na starsich verziach FreeBSD mi to fungovalo.

	Zalezi co ej to "starsi verze" na ktere to fungovalo. Kdyz budu mit
chut a naladu muze se na to zkusit podivat, protoze ATAPI protokol
celkem nastudovany mam, ale sedmicku kvuli tomu instalovat nebudu.

	Ja normalne "blank" nepouzivam. Takhle vymazane medium je vhodne jen
pro nektere rezimy nasledneho vypalovani a nez bych si pamatoval co mam
smazano jak tak to radsi vzdycky smazu cely.

	Ale ja jsem divnej ;-) Me by nevadilo ani to, ze mechanika nezapisuje
maximalni rychlosti. Nikdy nezapisuju maximalni rychlosti - takhle
zapsana media jsou chybovejsi, zejmen apo case ...