Vypalovani - pokracovani

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Sat Apr 5 14:34:34 CEST 2008

On 2008-04-05 14:01 +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Zajimavejsi bylo podivat se na LEDky te vypalovacky. Nevim jaks dlouho
> cekal, ale treba proste nemela hotovo.

Tiez mi burncd robi to, ze pri blank nechce skoncit. Na troch
pocitacoch. Pritom na starsich verziach FreeBSD mi to fungovalo. Takze
asi nejaky bug. Riesim to tak, ze tam to CD-RW necham dlhsie (20 min) a
potom prerusim burncd pomocou CTRL-C. LEDka myslim prestane svietit -
ale nie som si isty.

Marian