Vypalovani - pokracovani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 5 14:01:53 CEST 2008

Kaminar napsal/wrote, On 04/05/08 12:49:
> $ burncd -e -v -f /dev/acd0 -s max blank
>
> Program nechtel skoncit.

	Zajimavejsi bylo podivat se na LEDky te vypalovacky. Nevim jaks dlouho
cekal, ale treba proste nemela hotovo.

> A vypsat informace pomoci burncd se mi nepovedlo vubec:
>
> $ burncd -f /dev/acd0 msinfo
> burncd: ioctl(CDIOREADTOCHEADER): Input/output error

	Na smazanem pochopitelne. Tam zadna TOC zapsana neni tak ji nejde cist.

> A ted k vypalovani DVD. Problem byl, ze zapisovana data se na DVD
> vypali bez problemu, ale pak se v K3B zarazil na vyprazdnovani cache a
> tam setrva cca 6 minut.

	Na takove otazky se pohybujeme prilis vysoko. Neni jasne zda pouzity
frontend opravdu dobre ukazuje v jake fazi se vypalovani nachazi
doopravdy. Naqkonci se vyprazdnuje cache v zavislosti an rezimu zapisuje
lead-out. To nejakou dobu trva, i kdyz sest minut je pomerne dlouho.

	Tohle je potreba zkoumat na urovni konkretnich ATAPI prikazu - pak by
se videlo, zda je problem v mechanice, OS ci pouzitem frontendu.

> Cele mi to pripada, ze mi to pali pouze 2x rychlosti a nejde donutit k
> 4x.

	Prvni napad je, ze medium neni pro tuto rychlost vhodne a FreeBSD neni
tak agresivni jako Windows pri prosazovani uzivatelovych nevhodnych
pranich ...