Re: Vypalovani - pokracovani

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Sat Apr 5 17:37:04 CEST 2008

Ja bych tipnul, ze chyba bude spis v burncd. Protoze pokud smazu CD-RW
pomoci K3B, ktere pouziva cdrtools, tak mazani probehne zcela bez problemu.
Rychle mazani CD-RW trva necelou minutu.

> Ten "blank" mi urcite nefungoval na 6.2 a 6.3. Aj ked je mozne, ze

Tak ja tento problem pozoruji v FreeBSD R6.1.

> Na zaver som este skusil napalit iso pomocou "burncd data t.iso fixate".
> Ked nakoniec zhasla ledka, nejaku dobu (asi 20 sekund) este burncd bezal
> a nebolo mozne CD-ROMku otvorit, ale potom normalne skoncil a CD slo uz
> normalne vybrat.

Tady se lisime. Me naopak burncd na 6.1-ce vypaloval bez problemu.
Po vypsani, ze vypalil 100% se okamzite korektne zastavil a s CD slo
pracovat.

Karel