dvojita kompilacia (Was: Re: nebootovatelne fbsd 7.0 na nForce2)

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Thu Mar 6 19:12:42 CET 2008

Dan Lukes wrote:

> 	Ja ale za hlavni problem teto situace neshledavam zmenu major cisla OS
> jako spis zmenu major cisla verze GCC.

Ja teda neviem presne ako to je, ale myslel som, ze pri buildworlde sa
skompiluje nove GCC a to sa potom pouzije pre zvysok kompilacie. Teda
aspon pri kompilacii som si vsimol nejake komentare ze BOOTSTRAPING a
potom sa zacalo kompilovat GCC... tak som si to z toho odvodil.

> 	Teoreticky pochazi riziko i ze samotne zmeny verze OS - nepochazelo by,
> kdybychom se mohli spolehnout, ze pri kompilaci a linkovani noveho
> systemu prekladac/linker pouziva vyhradne headery a knihovny prave
> vytvareneho projektu. Jenze na to se spolehnout neda. Ted jsem to teda
> nejakou dobu nezkousel, ale kdyz jsem to zkousel naposlet, tak po
> prejmenovani /usr/include ne neco jineho nebylo mozne preklad
> "buildworld" dokoncit - pro chybejici headery. Takze se pouzivaji i
> headery, ktere by se pouzivat nemely.

Mozno tie chybajuce headery chybali pre ten BOOTSTRAPING.

Ale aj tak sa mi ten napad s dvojitym prekladom pozdava, mna to predtym
ani nenapadlo. Asi to pri dolezitych upgradoch budem pouzivat aj ja ;-).

Marian