dvojita kompilacia (Was: Re: nebootovatelne fbsd 7.0 na nForce2)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Mar 6 20:34:26 CET 2008

Marian Cerny napsal/wrote, On 03/06/08 19:12:

> Ja teda neviem presne ako to je, ale myslel som, ze pri buildworlde sa
> skompiluje nove GCC

	No, a zkompiluje ho to stare.

	Stare GCC kompiluje zdrojaky noveho GCC, jenze - pri vyvoji i ladeni
byly tyhle zdrojaky kompilovany na nove verzi GCC - ne na stare. takze
jde o neprilis otestovanou kombinaci.

	Taky bych si pripadal jako paranoik, kdybych kdysi neresil
http://www.freebsd.org/cgi/query-pr.cgi?pr=bin/40209

	Chyba na jedne urovni stvorila vadne AWK (v podstate take
bootstraping), ktere nasledne pri upravach, ktere delalo, poskodilo
nektere zdrojaky z nichz se pak prelozily dalsi (vadne) utility ...

	Ja netvrdim, ze to je nutne - a uz vubec ne vzdy nutne. Ale nez system
siroce rozdistribuuju, nebo, jako v tomhle pripade, kdyz ocekavam, ze by
tak jako tak mohly byt problemy (zastanci X.0 prominou) a nechcmi mit
ty, ktere mit nutne nemusim, tak me to nezabije ...