dvojita kompilacia (Was: Re: nebootovatelne fbsd 7.0 na nForce2)

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Thu Mar 6 11:43:01 CET 2008

On 2008-03-05 23:23 +0100, Dan Lukes wrote:
> To ale znamenalo, ze po restartu jsem mel 7.0 system, ktery
> vznikl kompilatorem a kompilaci v 6.3 prostredi. Teoreticky by to nemel
> byt problem, ale i v tomhle pripade je to v praxi slozitejsi a tak jsem
> radsi provedl druhy kompletni preklad a reinstalaci jeste z 7.0
> prostredi.

A ty si uz na nejaky problem so systemom kompilovanym v prostredi s
major verziou o jedna nizsiou narazil? Pretoze to je standardny postup,
teda aspon v handbooku sa nic o dvojitej kopmilacii nespomina. Chapem,
ze pri skoku vecsom nez jedna major verzia to je mozno lepsie urobit,
ale ja som to zatial nikdy nerobil a ani ma to nenapadlo. Ty to takto
robis stale? A aj pri upgrade na novsiu minor verziu?

Marian