nebootovatelne fbsd 7.0 na nForce2

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Mar 6 09:55:16 CET 2008

Dan Lukes wrote:
> [...]
[...]
> 	Faktem je, ze o "nejake" problemy je maly zajem kdekoliv. Kdyz ani ty
> sam bliz netusis co, kde, proc tak to nemuze tutis ani nikdo jiny
> (ledaze ma stejny problem, pak ale nepotrebuje tvoje hlaseni).

Bylo to v threadu, kde nekdo hlasil problem s chipsetem nVidia MCP55 -
ze mu s tim 7.0 zkratka nenabootuje. Stejny problem tam potvrdilo tusim
vic lidi, ale ja tam zase psal, ze MCP mam v tech Sunech, kde 7.0 bezi
normalne... a pak odpoledne jsem delal ten upgrade na stroji s nForce2 a
tam to zatuhlo, tak vzhledem k tomu, ze se oboje tykalo chipsetu od
nVidia, nahlasil jsem to, ale do threadu uz nikdo dalsi nic nepripsal
ani co se tech MCP55 tyce.
Aspon u tech MCP55 jsem cekal, ze se nekdo zepta na detaily, ale bohuzel
nic.

Mirek