freebsd a novell

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed Feb 20 07:23:45 CET 2008

chtel bych nekdy v lete slozit dohromady stroj s velkou kapacitou disku,
ktery by slouzil jako zalohovaci stroj. Byl by umistneny v jinej budove
a v noci by zalohoval data z linuxu a freebsd (coz je bez problemu) , z
wokennich stanic (tady trochu problemy ocekavam) a hlavne take z
novellackyho serveru. A z toho mam nejvetsi obavy. Kdysi jsem neco
takoveho resil na linuxu, ale je to par let a naprosto netusim jak se mi
to tehdy podarilo. Mate s tim nekdo nejaky zkusennosti? Jak pristoupit
na novellacky svazky?
 Pokud by se mi to nepodarilo rozbehat pres to pomoci bsd, holt bych tam
dal Widle a cobian backup.