freebsd a novell

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 20 08:06:06 CET 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 02/20/08 07:23:
> chtel bych nekdy v lete slozit dohromady stroj s velkou kapacitou disku,
> ktery by slouzil jako zalohovaci stroj.

> hlavne take z novellackyho serveru

	Vzhledem k tomu, ze to Netware nema byt v tomto pripade zalohovaci
server ale server zalohovany pripada mi, ze nejdriov musis zacit tim, co
mas k dispozici pro nej. Nemyslim, ze budes mit prehrsel softwaru, ktere
by na nem bezely a byly schopny zalohovat kamkoliv.

	Ledaze bys to chtel ridit z toho FreeBSD - v takovem pripade asi hledas
mount_nwfs. Dale slo za me na takovem Netware serveru rozjet NFS nebo
FTP server. Na oboji lze z FreeBSD pristupovat.