Nahrada sendmailu - lokalne dorucovanie status/cron mailov

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sun Feb 17 17:10:57 CET 2008

Gabriel wrote:

> Ako som spominal (a spomeniem este raz aby sa tomu dostalo pozornosti)
> sendmail mi zdrzuje boot systemu asi o minutu-dve, kedze sa zrejme snazi
> resolvovat neexistujuci hostname. **

Opakovane zduraznovat, ze neumis nakonfigurovat sit, opravdu neni treba.
Nezdrzuje sendmail, ten jen musi zit s tim, co mu umoznis konfiguraci site.
Kdyz tohle odstranis, sendmail nabehne hned. Pak uz bude prijatelnejsi? Pokud ne,
tak hledas neco, cemu nevadi chyba konfigurace a to uz je horsi, protoze to casem
budes mit problemy se spoustou veci, ktere sice nezdrzuji boot, ale treba delku
prihlaseni a t.d.

> Ak by som mal vediet konfigurovat vsetko, coho som sa kedy dotkol, asi
> by mi pukla lebecna kost. To si akoze myslel vazne toto hore ^^^ ? :D

Informace maji vliv na lebecni kost? To jsem nevedel. Ja si myslel, ze bys misto 10% sve mozkove
kapacity vyuzil o 1-2% vic..

> **: ak nie je rozumna alternativa, tak ako toto zrychlit?

Co se podivat v nastaveni co chudak hleda a pripadne mu to poskytnout? Narocnost tak polovicni ve srovnani
s tim, co stoji tahle korespondence.

Jirka