Nahrada sendmailu - lokalne dorucovanie status/cron mailov

Gabriel gabriel at maxpark.cz
Sun Feb 17 16:48:01 CET 2008

Dan Lukes wrote:
> 	Ptal ses, com nahrazujeme sendmail, kdyz chceme na danem stroji postu
> jen prijimat.
>
> 	Odpoved jsi dostal - nicim - sendmail plne vyhovuje i pro tento ucel a
> neni duvod ho necim nahrazovat.
>
> 	Tak proc se nas ptas, kdyz odpoved slyset nechces ?

Odpovedal jediny clovek a to informaciou, ktoru davno viem a nepovazujem
ju za dostacujuc k mojej spokojnosti. Ja hladam alternativu, nie navod
ako konfigurovat sendmail.

Ako som spominal (a spomeniem este raz aby sa tomu dostalo pozornosti)
sendmail mi zdrzuje boot systemu asi o minutu-dve, kedze sa zrejme snazi
resolvovat neexistujuci hostname. **

> 	Ber to tak, ze ty mas nejake specificke problemy, ktere jini v tve
> situaci nemaji. Konfigurovat se musime naucit kazdy software, tak proc
> ne zrovna sendmail. A az ho budes umet konfigurovat, odpadnou ostatni
> tebou zminene problemy.

Ak by som mal vediet konfigurovat vsetko, coho som sa kedy dotkol, asi
by mi pukla lebecna kost. To si akoze myslel vazne toto hore ^^^ ? :D

> 	Evidentne mas ale jineho favorita - ktereho konfigurovat umis a je ti
> sympatictejsi. Tak klidne pouzij toho - urcite je to taky dobre.
> Obzvlast pri tvych pomerne specifickych pozadavsich.

Nemam, preto sa pytam. Nullmailer alebo ssmtp su blizko tomu, co by som
potreboval, ale nie je to ono.

> 	Ja bych taky pouzil sendmail. Muj vztah k obludam je kladny a zbyle
> namitky povazuju prevazne za psychicky problem, kterym ja netrpim - coz
> neznamena, ze je zlehcuju a ani nerikam, ze bysis kvuli nim nemel vybrat
> takovy software, jaky vyhovuje prave tobe.

Takze nevies o ziadnej mojim poziadavkam vyhovujucej alternative. (Dalo
sa to napisat jednym slovom ;)

**: ak nie je rozumna alternativa, tak ako toto zrychlit?