Nahrada sendmailu - lokalne dorucovanie status/cron mailov

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Feb 17 16:22:41 CET 2008

Gabriel napsal/wrote, On 02/17/08 14:36:

> Preco by mi mala bezat ta obluda ked nemusi? Okrem toho mi to spomaluje
> start systemu kedze dana masina nema rozumny hostname.domena.tld... a
> patlat sa v dokumentacii sendmailu fakt nemam chut, kedze ho nepotrebujem.

	Ptal ses, com nahrazujeme sendmail, kdyz chceme na danem stroji postu
jen prijimat.

	Odpoved jsi dostal - nicim - sendmail plne vyhovuje i pro tento ucel a
neni duvod ho necim nahrazovat.

	Tak proc se nas ptas, kdyz odpoved slyset nechces ?

	Ber to tak, ze ty mas nejake specificke problemy, ktere jini v tve
situaci nemaji. Konfigurovat se musime naucit kazdy software, tak proc
ne zrovna sendmail. A az ho budes umet konfigurovat, odpadnou ostatni
tebou zminene problemy.

	Evidentne mas ale jineho favorita - ktereho konfigurovat umis a je ti
sympatictejsi. Tak klidne pouzij toho - urcite je to taky dobre.
Obzvlast pri tvych pomerne specifickych pozadavsich.

	Ja bych taky pouzil sendmail. Muj vztah k obludam je kladny a zbyle
namitky povazuju prevazne za psychicky problem, kterym ja netrpim - coz
neznamena, ze je zlehcuju a ani nerikam, ze bysis kvuli nim nemel vybrat
takovy software, jaky vyhovuje prave tobe.