prosim o pomoc s DNS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Feb 7 12:40:59 CET 2008

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 02/07/08 11:36:
> problem je, ze mi to hlasi nejaky renonc s vlastnikem( soubory jsou
> privlastneny bindovi)
> 7 10:43:37 test63 named[6243]: zone 168.192.in-addr.arpa/IN: loading
> master file master/empty.db: no owne
>  7 10:43:37 test63 named[6243]: master/empty.db:3: no current owner name

	Ne, to nesouvisi s vlastnikem souboru, kdyz to mluvi o problemu na jeho
tretim radku.

	Ja myslim, ze ten soubor nemas stazeny dobre. Ze jsou tam nejake
"whitespace" znaky na nevhodnych mistech (treba na radku tri).

	Hele - pratelska rada. Je videt, ze tomu houby rozumis. Po rade pokusu
to mas opravdu hodne rozvrtane - spatne nastavena prava k adresarum a
souborum, ztracene soubory, ktere mas potiz obnovit. Nektere problemy
mas vyresene, tenhle treba vyresis, ale kdo vi co dalsiho se tam jeste
skryva.

	Co kdybys to proste nainstaloval cele znovu, tim to uvedl do pomerne
jasne definovaneho stavu a pak si tam jen dopsal ty dve zony, o ktere ti
celou dobu jde ?

> dale jsem si vsim,ze se vubec nic neloguje- v configu mam nyni

> logging{
>    channel default_debug
> {                                                     #   nazev kanalu
>    };
> ale soubor je prazdny

	Vyse uvedena konfigurace rika, co se ma delat se zpravamy zasilanymi do
"debug" logovaciho kanalu. To mas dobre - ale odkud beres duvod si
myslet, ze se do tohoto kanalu zaslala byt' jedina zprava a tedy by
soubor mel byt neprazdny ?