prosim o pomoc s DNS

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Feb 7 13:17:02 CET 2008

> 	Hele - pratelska rada. Je videt, ze tomu houby rozumis.

jj, pravdu mas, ale nejak se to naucit musim a samo mi to do kebule
nenapochoduje
Na jednu stranu me toci, ze mi nic nefunguje na poprve jako vsem
normalnim lidem, na druhou stranu se aspon zase neco naucim

> 	Co kdybys to proste nainstaloval cele znovu, tim to uvedl do pomerne
> jasne definovaneho stavu a pak si tam jen dopsal ty dve zony, o ktere ti
> celou dobu jde ?

nad tim jsem taky uvazoval, ale nejsem si jistej jestli kdyz nainstalim
binda z portu, nebude se mi nejak rvat s tim stavajicim(nejspis ne, ale
pri mim stesti...)