prosim o pomoc s DNS

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Feb 7 11:36:44 CET 2008

> Nebo znovu spustite mergemaster (pokud jste system kompiloval a ne
> instaloval z CD).

smula ,instalil jsem to z placky

ale obslehnul jsem je tady
http://fxr.googlebit.com/source/etc/namedb/master/empty.db

problem je, ze mi to hlasi nejaky renonc s vlastnikem( soubory jsou
privlastneny bindovi)
 7 10:43:37 test63 named[6243]: zone 168.192.in-addr.arpa/IN: loading
master file master/empty.db: no owne
  7 10:43:37 test63 named[6243]: master/empty.db:3: no current owner name

dale jsem si vsim,ze se vubec nic neloguje- v configu mam nyni

logging{
    channel default_debug
{                                                     #   nazev kanalu
    file "/var/log/dns_cache.log" versions 3 size 2m;
#   nazev logu-budou rotovat 3 verze po max 2M
    severity debug 5;
#   ukecanost
    print-time yes;
#   jestli ma zapisovat cas