analyzator packetu

Radomir Tomanek rtomanek at epark.cz
Thu Jan 31 12:45:41 CET 2008

> No, to je snad prekombinovane. Vezmes viceportovy bridge (obvykle se mu
> rika HUB) a do sledovane linky vlozis ten. Sledovaci notebook zapojis do
> nej.

>	To je ta polovina problemu "jak se dostat k paketum".

>	Jen pozor aby ten HUB byl opravdu HUB.

:o) nejjednodussi reseni je obvykle spravne. S tim hubem je to samozrejme
pravda. Problem je, kde dneska sehnat opravdovy maly HUB. Bazar.

>	 Na tom notebooku zadny OS neni ? Mozna ma nejakou vyhodu
> prestartovavat notebook pro tyto ucely do jineho systemu (byt' formou
> live-systemu), ale ja zadnou takhle na prvni pohled nevidim.

>	Pouzij software pro ten OS, ktery na NTB je ...

Jasne, ze tam OS je. Dokonce několik. Tim dotazem jsem chtel rict, ze je mi
to jedno - jen jsem hledal vhodne a jednoduche reseni a nejak jsem si
neuvedomil nejjednodussi moznost zapojeni HUBu a porad jsem před sebou videl
nejaky specialni soft...

Díky

RaT