analyzator packetu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jan 31 12:14:06 CET 2008

Radomir Tomanek napsal/wrote, On 01/31/08 11:59:
> potřeboval bych udělat sniffer z bridge - tedy ntb se dvěma kartami a zapojím to mezi sledovaný počítač a
> switch

	No, to je snad prekombinovane. Vezmes viceportovy bridge (obvykle se mu
rika HUB) a do sledovane linky vlozis ten. Sledovaci notebook zapojis do
nej.

	To je ta polovina problemu "jak se dostat k paketum".

	Jen pozor aby ten HUB byl opravdu HUB.

> Vzhledem k tomu, že to potřebuji jen občas, ideální  by pro mě byla nějaká live
> distribuce, případně SW, který nepotřebuje žádné složité konfigurování.

	A to je ta druha polovina - jak je zobrazit. I tady se mi to zda nejak
prekomplikovane.

	 Na tom notebooku zadny OS neni ? Mozna ma nejakou vyhodu
prestartovavat notebook pro tyto ucely do jineho systemu (byt' formou
live-systemu), ale ja zadnou takhle na prvni pohled nevidim.

	Pouzij software pro ten OS, ktery na NTB je ...