analyzator packetu

Richard Willmann ml at foofree.sk
Fri Feb 1 00:58:29 CET 2008

> :o) nejjednodussi reseni je obvykle spravne. S tim hubem je to samozrejme
> pravda. Problem je, kde dneska sehnat opravdovy maly HUB. Bazar.

ZyXEL mal niekedy maly manazovatelny switch ES2008 (8 portov + optional
gigabit uplink po metalike alebo vlakne). Tento model sa uz nevyraba, ale da
sa kupit novsia verzia podobnych parametrov a podobnej ceny.

Okrem VLANov a podobnych veci to vie aj urcit jeden port ako "monitorovaci"
tj. su na neho smerovane VSETKY ramce.

Inak HUB som videl naposledy v predajni ASM, ak sa dobre pamatam bolo to od
spolocnosti Planet. Je to ceska firma.

rwi