ITX stroj --> Re: nepristupnost stroje

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Wed Jan 30 14:01:08 CET 2008

Dan Lukes wrote:

> 	A spocital sis navratnost ? Ekonomicky se to az tak moc nevyplati - tak
> trochu "usetrime za kazdou cenu".

Kdyz mas koupit pocitac nebo tohle, tak to bude lacinejsi, pokud nebudes
koupovat sunku v bazaru. Novej se stejnym vykonem nekoupis a "normalni"
PC bude stat stejne (vic).

> 	Yo, jako desktop. Schovavat to neni duvod - je to pasiv, takze jedine,
> co v tom je slyset je disk. Muj pripadny "terminal" by dela vetsi rachot
> - a to jsem ho nemalym nakladem odhlucnil.

Kdyz pro to mas duvod, treba ze neches mit u postele zmet kabelu,
pocitacu a dalsiho HW jako Dan, tak to lze dobre schovat. Ja to mam jako
server z pracovne a delam na tom via vnc z PC nebo notebooku odkudkoliv.
Vyhodou je, ze mi prace bezi z routeru, takze vsechny terminaly,
zustavaji otevrene a muzu se stehovat...

> 	Hm, ja stul nemam. Vsechny sve pocitace obsluhuju vyhradne z postele -
> ale notebook na to nepotrebuju ;-)

A taky na ne dosahnes (kdyz se snazis). On to planuje trochu jinak.

> 	Jen aby mi vsechna ta zarizeni porizena za ucelem uspory energie
> nezrala moc proudu ;-)

Toho existujou tuny s ovladanim via USB, NET, 220... Otazka je jak se co
  nakonec pouzije. Ja jsem z praxe skoro nic takto nerealizoval.

Jirka