ITX stroj --> Re: nepristupnost stroje

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jan 30 16:19:19 CET 2008

Dan Lukes wrote:

> 	A spocital sis navratnost ? Ekonomicky se to az tak moc nevyplati - tak
> trochu "usetrime za kazdou cenu".

Kdyz uz se tu teda rozpoutala tahle diskuze o ITX HW, dokazal by mi
nekdo z vas rict, jestli tyhle "mini pocitace" maji dostatecny vykon na
to, aby se (v pripade pouziti 2 sitovek) daly pouzit jako "router",
respektive traffic shaper (patrne PF + ALTQ) na gigabitove siti, kde by
pres to opravdu melo protykat to, co takova gigabitova sit normalne
unese? (zadne velke pocty "klientu", v podstate do 20 stroju, cca 40 IP
adres, ale z nekterych stroju datove toky ve stovkach Mbps, vetsina
stroju jednotky, max desitky Mbps)
Nemam s timhle zadne zkusenosti, tak nevim, jak moc je to narocne na CPU
/ cim je narocnost dana.

Mirek