ITX stroj --> Re: nepristupnost stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 30 13:47:12 CET 2008

Jindra Fucik napsal/wrote, On 01/30/08 13:34:

> Presne to je ten duvod proc si to chci poridit.

	A spocital sis navratnost ? Ekonomicky se to az tak moc nevyplati - tak
trochu "usetrime za kazdou cenu".

> Ty to pouzivas uplne jako desktop? Ja mam v planu to nechat bezet v
> "serverovne" (coz v mojem pripade znamena v dire za sadrokartonovou deskou v
> pudnim podhledu),

	Yo, jako desktop. Schovavat to neni duvod - je to pasiv, takze jedine,
co v tom je slyset je disk. Muj pripadny "terminal" by dela vetsi rachot
- a to jsem ho nemalym nakladem odhlucnil.

> jako terminal pouzivam notebook u ktereho docenuji, ze se
> da provozovat i na stole i v posteli.

	Hm, ja stul nemam. Vsechny sve pocitace obsluhuju vyhradne z postele -
ale notebook na to nepotrebuju ;-)

	Proto me zajima kolik delaj ramusu - i kdyz, spal jsem dost dlouho u
neodhlucneneho a taky to jde.

> To se da celkem snadno vyresit.
> Treba tady je takovej hezkej projekt:
> http://www.obdev.at/products/avrusb/powerswitch.html

	Jen aby mi vsechna ta zarizeni porizena za ucelem uspory energie
nezrala moc proudu ;-)