nepristupnost stroje

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 30 12:46:06 CET 2008

MeX napsal/wrote, On 01/30/08 12:36:
> Len postreh: pre "hrackarsky" server som nieco podobne skusal, ale pri
> hrani sa s niecim je, aspon pre mna osobne, dolezitejsi vykon, moznosti
> rozsirenia (disky, karty, ine devices), cena (ITX bude drahsie ako nejaka
> uplne klasicka skladacka za par korun), moznost vymeny pripadnych vadnych
> komponentov rychlo a lacno. Na druhej strane chapem, ze pre niekoho toto
> nie je cesta a potrebuje schvalenie od manzelky a nie "dalsiu krabicu a
> kable za/na/pred/pod stolom" :).

	No, ja to tu mam proto, ze mi zacalo byt docela obycejne lito
elektriny, kterou ta "velka" mrcha sezere. Obzvlast, kdyz ji tu mam v
24x7 provozu. Aktualni stav je takovy, ze 90% casu travim na tom ITX
stroji. Ma zretelne mensi vykon (okenka v Seamonkey se oteviraji
pozorovatelne pomaleji) ale pro beznou praci je mi jedno, jestli se okno
otevre za 0.2s nebo 0.8. Disk je tam jeden, coz staci a USB to ma, takze
  se k tomu da i neco pripojit. Sitovku ma jednu, coz staci - switch
podporuej VLANy.

	Vykonny stroj mi zustava na preklady a taky ladeni. Navic muzu ladit
pri bezne praci (ladim na vykonnem, pracuju na ITX)

	Jina vec je, ze se mi na "velkem" pocitaci nepodarilo rozchodit WOL,
takze realny stav je, ze ted jsou po vetsinu casu zapnute oba (zatim se
snadno muze stat, ze si vzpomenu, ze potrebuju neco z "velkeho" stroej
kdyz jsem nekde uplne pryc), coz je s ohledem na puvodni zamer docela
smutny ;-)