nepristupnost stroje

MeX mex at active.sk
Wed Jan 30 12:36:10 CET 2008

On Str, Január 30, 2008 12:01, Jindra Fucik wrote:
> Mimochodem - pro svuj domaci hracko-server uvazuji o tom, ze zahodim
> klasicke PC a nahradim ho nejakou ITX deskou (VIA Epia, nebo neco
> podobneho -
> Neexistuji pro tyto hracky nejake integrovanejsi UPS? moc se mi nezda
> myslenka transformace 12V na 220V a zase dolu na 5~12V navic to znacne
> zvetsi velikost.
> A druha otazka - nevite nekdo, jaka je podpora tech procesoru ve FreeBSD?

Len postreh: pre "hrackarsky" server som nieco podobne skusal, ale pri
hrani sa s niecim je, aspon pre mna osobne, dolezitejsi vykon, moznosti
rozsirenia (disky, karty, ine devices), cena (ITX bude drahsie ako nejaka
uplne klasicka skladacka za par korun), moznost vymeny pripadnych vadnych
komponentov rychlo a lacno. Na druhej strane chapem, ze pre niekoho toto
nie je cesta a potrebuje schvalenie od manzelky a nie "dalsiu krabicu a
kable za/na/pred/pod stolom" :).

Podpora pre tieto procesory vo FreeBSD je (handbook: Almost all
i386-compatible processors with a floating point unit are supported). Daju
sa dohladat aj konkretne dmesg z takychto systemov.

MeX