Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 23 04:08:03 CET 2008

Richard Willmann napsal/wrote, On 01/23/08 03:33:

> celkom magia :). Rozmyslal som ako to moze fungovat o vrstvu nizsie a
> odhliadnuc od divnych teorii o filtrovani ... jedine co ma napadlo je, ze ta
> sietovka sa chova ako switch s dvoma MAC adresami (urcite to pozriem ked ho
> budem mat).

	Ono to nebude implementacne az tak slozite - dnesni sitovky maji
"on-chip" filtr pro pakety proadcastove, pak pro pakety s vlastni MAC,
pak programovatelny pro pakety multicastove, vetsina ma jeste specialni
filtr pro WOL pakety - takze jeden filtr navic neni ani priblizne
zdvojnasobeni slozitosti tehle casti sitovky. Jen k uz tak dlouhe rade
filtru pribyl jeden dalsi. Jeho jedina specialita je, ze pakety, ktere
rozezna on nebudou predany nahoru "obvyklym kanalem" ale "tim druhym".

	To si myslim, ze daleko slozitejsi je hardwarova implementace IP
stacku, ktera je tam nekde pro ten ASF management potreba (jestli jsem
ho pochopil spravne) ...

> btw: ASF je podla CVS (commit 1.91.2.21) v RELENG_6, podla datumu by to MALO
> byt v 6.3 RELEASE.

	Rozhodne to je v 6.3-PRERELEASE, takze asi bude.