Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Richard Willmann ml at foofree.sk
Wed Jan 23 05:10:32 CET 2008

> Ono to nebude implementacne az tak slozite - dnesni sitovky maji
> "on-chip" filtr pro pakety proadcastove, pak pro pakety s vlastni MAC,
> pak programovatelny pro pakety multicastove, vetsina ma jeste specialni
> filtr pro WOL pakety - takze jeden filtr navic neni ani priblizne
> zdvojnasobeni slozitosti tehle casti sitovky. Jen k uz tak dlouhe rade
> filtru pribyl jeden dalsi. Jeho jedina specialita je, ze pakety, ktere
> rozezna on nebudou predany nahoru "obvyklym kanalem" ale "tim druhym".

tak o tomto som nevedel, ale dava to zmysel. Avsak rozmyslam ci to ma alebo
nema dalsiu MAC adresu. Ak ano, ten filter by nemusel byt ani tak zlozity
(broadcasty pusti vsade, zvysok podla MAC adresy tam kam treba). Ak nie,
filter sa bude musiet naozaj rozhodovat aj podla IP adresy tj. o vrstvu
vyssie. Toto az tak jednoduche ale na implementaciu asi nie je.

> To si myslim, ze daleko slozitejsi je hardwarova implementace IP
> stacku, ktera je tam nekde pro ten ASF management potreba (jestli jsem
> ho pochopil spravne) ...

neviem ci som spravne pochopil otazku, ale o toto sa podla mna uz stara
servisny procesor. Na V20z strojoch to je nieco velmi pomale co bezi stale
kym to je pripojene do 220V. Vnutri to ma upravenu mini distribuciu Linuxu.
Na druhej strane v starsich Sun Fire strojoch bola vzdy vyhradena sietovka
pre SP.

rwi