Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Richard Willmann ml at foofree.sk
Wed Jan 23 03:33:23 CET 2008

> Takze do loader.conf pridat hw.bge.allow_asf="1" a LOM session prezije i
> boot (s drobnym zadrhnutim v oblasti detekce bge).

super, ja som medzi casom precital zdrojak k ovladacu bge vratane komentarov
a nejak tajne tusil alebo skor dufal, ze by to mohlo fungovat. Teraz uz len
verit ze to nebude zposobovat mrznutie. Ak by to mrzlo, budem rad ak sa
podelis o info.

> Pro uplnost - s tim vyse uvedenym nastavenim neprijde server o zadny bge
> port - oba mohou ve FreeBSD mit nastavenou IP adresu a ten sdileny ma
> pak i dalsi IP adresu pro management.

celkom magia :). Rozmyslal som ako to moze fungovat o vrstvu nizsie a
odhliadnuc od divnych teorii o filtrovani ... jedine co ma napadlo je, ze ta
sietovka sa chova ako switch s dvoma MAC adresami (urcite to pozriem ked ho
budem mat). Ale pravdupovediac aj tak nerozumiem resp. neverim, ze
samostatny port by bol pre vyrobcu az o tolko drahsi.

btw: ASF je podla CVS (commit 1.91.2.21) v RELENG_6, podla datumu by to MALO
byt v 6.3 RELEASE.

rwi