Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

MeX mex at active.sk
Tue Jan 22 22:13:24 CET 2008

> On 22.1.2008, at 14:31, Miroslav Lachman wrote:
> V BIOS-e som vypol bge sietovky a nwe driver som nahradil driverom
> nfe z vyssie uvedenej linky. Je to sice workaround, ale pomohlo to.
> Vo FreeBSD vsetko funguje by default po vypnuti bge v biose pretoze
> nfe nahradil nwe.

Len pre info: driver "nfe" je v 7.0 priamo integrovany, netreba nic
dokompilovavat, do 6.x je to nutnost.

Ja osobne som zatial riesenie tohoto problemu nenasiel, jedine vyssie
uvedeny "workaround", ktory ma od idealu daleko. Je zaroven pravda, ze
na Linuxe (konkretne napr. Debian) funguje LOM bezproblemovo. Asi by to
chcelo fakt patchnut ten bge driver.

MeX