pomala sit

Vit Makovicka vitek at amostypo.cz
Tue Jan 22 17:35:06 CET 2008

Ja sem rychlost na sambe take sveho casu resil. Po upgrade pocitace a OS
na FreeBSD 6.2 jsem nezaznamenal vubec zadne zrychleni prenosu dat na
tomto serveru.
Jedna vec me ale dostala. Kdyz jsem pustil kopirovani nejakeho velkeho
souboru, uz si nepamatuju jakym smerem a zarovem jsem pustil ze stejneho
stroje kopirovani dalsiho soboru jakoby paraelne, zvysila se rychlost
jiz beziciho prenosu na odpovidajici hranici rychlosti disku. Prvni
prenos byl asi 6 Mbps a spusteni dalsiho se prvni zvisil na 11 Mbps,
pricemz ten druhy prenos bezel take rozume rychle. Tusim ze jsem
soucasne jeste kopiroval neco z jineho pocitace, ale to uz si nepamatuju
jestli to byla podminka zminovaneho zrychleni.

Dal uz jsem nemel silu a znalosti a hlavne potrebu k vyreseni.