Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Toth Milan milan at toth-online.com
Tue Jan 22 20:12:31 CET 2008

On 22.1.2008, at 14:31, Miroslav Lachman wrote:

> Neni tu nahodou nekdo, komu se podarilo nastavit FreeBSD tak, aby
> nepouzilo sdilenou Broadcom sitovku a i po bootu systemu na ni
> fungoval
> LOM (Lights Out Manager) na serverech Sun Fire X2100 M2?

Ahoj,

	mne sa to podarilo ale za cenu vypnutia bge sietoviek, takze mi
ostali iba tie dve nVidiacke. Riesilo sa to tu niekedy na Jar
minuleho roku. Postup je tu:

http://www.se.hiroshima-u.ac.jp/~shigeaki/software/freebsd-nfe.html

Tato linka je momentalne nefunkcna ale mozno najdem niekde zdrojaky k
nfe. Tak ak budes chciet mozem ich pohladat.

V BIOS-e som vypol bge sietovky a nwe driver som nahradil driverom
nfe z vyssie uvedenej linky. Je to sice workaround, ale pomohlo to.
Vo FreeBSD vsetko funguje by default po vypnuti bge v biose pretoze
nfe nahradil nwe.

--
Toth Milan
milan at toth-online.com