Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jan 22 14:31:55 CET 2008

Neni tu nahodou nekdo, komu se podarilo nastavit FreeBSD tak, aby
nepouzilo sdilenou Broadcom sitovku a i po bootu systemu na ni fungoval
LOM (Lights Out Manager) na serverech Sun Fire X2100 M2?

Zkousel jsem hint.bge.1.disabled=1 i hint.bge.0.disabled=1, ale to
nezabralo. FreeBSD na tu sitovku stejne sahlo a tim se ukonci provoz LOM
na tom sdilenem eth portu.

Na netu jsem nasel od nekoho reseni pro OpenBSD, ale nejsem schopen ho
prevest do prostredi FreeBSD (OpenBSD jsem nikdy nezkousel)
http://blog.kramse.dk/blojsom/blog/default/2007/09/10/Sun-X2100-and-OpenBSD-remote-console-working

Mohl by na to nekdo zdejsi znalejsi kouknout a vysvetlit mi, co tam
vlastne upravuje?
Pripada mi to tak, ze OpenBSD pouziva docela odlisny zpusob konfigurace
kernelu a ze to mozna nepujde na FreeBSD vubec prevest.

Mirek