Sun Fire X2100 M2 a nefunkcni LOM

Richard Willmann ml at foofree.sk
Tue Jan 22 15:26:13 CET 2008

> Na netu jsem nasel od nekoho reseni pro OpenBSD, ale nejsem schopen ho
> prevest do prostredi FreeBSD (OpenBSD jsem nikdy nezkousel)
> http://blog.kramse.dk/blojsom/blog/default/2007/09/10/Sun-X2100-and-OpenBSD-remote-console-working
>
> Mohl by na to nekdo zdejsi znalejsi kouknout a vysvetlit mi, co tam
> vlastne upravuje?

s OpenBSD som robil pomerne dlho. Podla toho, co som videl, je potrebne
"upravit kernel" (resp. jeho nastavenie) tak, aby sa pokusil
vyhladat/nainicializovat nie VSETKY sietove karty bgeX ale iba jedenu - tu
nie zdielanu. (len na vysvetlenie, konfig je tam meneny v interaktivnom mode
po boote)

btw: ak dobre viem, ten stroj ma 4 ethernet porty, ako najrychlejsie a
najskaredsie riesenie je vyhodit bge driver z kernelu uplne. Niekto kto vie
s FreeBSD lepsie nez ja ale urcite poradi ako selektivne zakazat
inicializaciu niektore sietovej karty.

rwi