ULE a ZFS na freebsd 7.0

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jan 9 17:12:43 CET 2008

Jan Pechanec napsal/wrote, On 01/09/08 16:36:
> 	v tom pripade kontext switch jak ho beru ja neni task-switch.
> Souhlasim s tim co rikas, jen jsem mel pred tim za to, ze "task" zde bylo
> mineno jako "proces".

> Ja se priznam ze uz si nepamatuju, co se na i386
> presne musi stat, abys mel pristup k pameti jadra.

> Ale aspon pamatuju, kde
> tu knizku, ve ktery to je, doma mam :-)

	No, tak ja ji nakonec vystrachal. Pravdu mas ty a Roman.

	Abych se dostal k pameti jadra (ring 0) musim vykonavat kod urovne 0. Z
urovne 3 se na kod 0 nedostanu beznym skokem, ale vyhradne
prostrednictvim brany.

	Co se mi ale z hlavy ztratilo je, ze ta brana nemusi (i kdyz muze)
znamenat task-switch.Jsou i brany, ktere to zvladnou bez nej. Tady to
vyresi vsechno skutecne ten int80, ktery je trap-gate.