ULE a ZFS na freebsd 7.0

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Wed Jan 9 15:16:23 CET 2008

Dan Lukes wrote:

> 	Tak to je mozna cele jen terminologicky problem. Pripada mi, ze z
> hlediska procesoru tam po ceste musi dojit k prepnuti procesu (task
> switch).
>
> 	Nejsem si jisty, co myslite context-switchem, kdyz to neni tohle.
>
> 	A co je zmena modu ?

Ja osobne mam zafixovane, ze context-switch je stav, kedy procesor
prejde z vykonavania kodu userland procesu do vykonavania kodu jadra v
ramci syscall-u. Cize, ked sa tabulky deskriptorov stranok pamate a TLB
menia z adresneho priestoru userlandu do priestoru kernelu.

Mylim sa?

otis

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail