ULE a ZFS na freebsd 7.0

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Jan 9 15:24:41 CET 2008

On Wed, 9 Jan 2008, Juraj Lutter wrote:

>Ja osobne mam zafixovane, ze context-switch je stav, kedy procesor
>prejde z vykonavania kodu userland procesu do vykonavania kodu jadra v
>ramci syscall-u. Cize, ked sa tabulky deskriptorov stranok pamate a TLB
>menia z adresneho priestoru userlandu do priestoru kernelu.
>
>Mylim sa?

	jo :-)

	opravdu, je to tak jak pisu v predchozim mailu. To o cem mluvis ty
je zmena rezimu (mode). Viz napriklad Bachova klasicka kniha, u nas
prelozena a vydana v roce 1993. Krome toho myslim, ze tam pouzita ceska
terminologie se pak ujala i v dalsich prekladech.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz