ULE a ZFS na freebsd 7.0

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Jan 9 16:36:06 CET 2008

On Wed, 9 Jan 2008, Dan Lukes wrote:

>	A jak ten mod zmenis bez task-switche ? Furt mas stejny problem - chces
>se dostat k pravum/moznostem/pameti ktere uzivatelsky rezim nema
>dostupne a nema ani pravo si je sam zpristupnit. Nejdriv musi dojit k
>nejakemu zasadnimu prepnuti takoveho rezimu, k elevaci prav. pri ktere
>bude mozne takovehle veci delat. A ja neznam jiny zpusob jak to udelat
>(stale mluvim o i386) nez task-switch.

	v tom pripade kontext switch jak ho beru ja neni task-switch.
Souhlasim s tim co rikas, jen jsem mel pred tim za to, ze "task" zde bylo
mineno jako "proces". Ja se priznam ze uz si nepamatuju, co se na i386
presne musi stat, abys mel pristup k pameti jadra. Ale aspon pamatuju, kde
tu knizku, ve ktery to je, doma mam :-)

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz