Kontrola paru MAC-IP

Jan Stary hans at stare.cz
Tue Jan 8 17:04:36 CET 2008

On Jan 08 15:09:17, Jaroslav Juha wrote:
> Jde o to, ze na jedne kolizni domene

co je "kolizni domena"?

> se mohou vyskytnou ucastnici dvou
> skupin s ruznymi prioritami

tj: dva ucastnici, kazdy z jine skupiny,
nebo jeden ucastnik, patrici do dvou skupin,
nebo vice nez jeden takovy ucastnik?

> a je zadouci zabranit, aby jednotlivi ucastnici
> mezi temito skupinami jednoduse migrovali zmenou IP adresy...

Proc?

Zatim to chapu tak, ze kdyz jsem ucastnikem skupin A a B, ktere maji
ruzne priority (treba A < B), tak v okamziku, kdy neco delam jako
ucastnik skupiny A, mely by moje priority byt orezany tak, jak jsou pro
skupinu A - prestoze kdybych si prenesl laptop o dvere vedle, byl bych
s jinou IP adresou (ale stejnou MAC adresou) ucastnikem skupiny B,
ktera ma vyssi prioritu (ktera mi ted ale neprislusi).

	js