bakalarske a diplomove prace s fbsd tematikou

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Sat Dec 29 11:25:02 CET 2007

----- Original Message -----

> Akademickou pozici nemam taky - to pro vedeni techto praci neni obvykle
> fatalni nedostatek - obzvlast pri vedeni na "sve" skole.

Jak rikas - i moje pozice je dostatecna na to, abych nejakou praci vedl.
Jedine co by mohlo byt ku prospechu veci je odloveni "nerozhodnych
studentu" - tedy pokud je nekdo aktivni a je nekde interne na skole, tak
muze na nastenku mezi volna temata praci pripichnout i temata z oblasti
fbsd.

Co se tyka vedeni a oponovani, tak bych si v teto konferenci starosti
nedelal.