bakalarske a diplomove prace s fbsd tematikou

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Dec 28 12:41:34 CET 2007

Roman Divacky napsal/wrote, On 12/28/07 11:12:
> nemam zadnou akademickou posici takze by bylo treba si to nekde domluvit
> ze pedagogicky by to vedl nekdo jiny a ja bych akorat resil ty technicke konzultace.

	Akademickou pozici nemam taky - to pro vedeni techto praci neni obvykle
fatalni nedostatek - obzvlast pri vedeni na "sve" skole.

	Mam urcite pochybnosti, ze nekdo, kdo ma zajem psat bakalarku na
jakekoliv konkretni tema ma skutecne realne problemy s tim aby smel.
Ledaze by to na jinych skolach chodilo vyrazne jinak nez u nas.

	nakonec, u nas s navrhem na tema bakalarky prichazi student. Mam sice
permanentne pripravene jakesi "zachranne zadani" kdyby nekdo opravdu
nevedel co delat, ale nikdo ho nechce ;-)

	Rocne vedu tak dve bakalarky a i pro m je prijemnejsi je vest na tema,
ktere mi alespon neco rika nez takove o kterem skoro nic nevim nebo me
zvlast nezajima.

	No, a konzultace poskytuju bezne, v konferenci i mimo ni, jak mnozi
vedi, a celkem se neptam, jestli je dotycny chce kvuli bakalarce nebo
proto aby se blejsknul pred sefem ;-)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz