bakalarske a diplomove prace s fbsd tematikou

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sat Dec 29 12:05:26 CET 2007

On Sat, Dec 29, 2007 at 11:25:02AM +0100, Jindra Fucik wrote:
> [...]

ja to myslel spis z druhe strany, rekneme ze nekdo kdo cte tuhle konferu
je student ktery se rozhoduje co bude delat a fbsd by se mu libilo ale nevi
o nikom (na skole) kdo by mu s tim technicky pomohl. tak ja nabizim tu pomoc
v technickem smeru.

> Co se tyka vedeni a oponovani, tak bych si v teto konferenci starosti
> nedelal.

no.. ja nemam s zadnou skolou vubec nic spolecneho. jsem v komercni sfere.
a to nevim jestli bych teda mohl se pod neco podepsat ;)

proste a jednoduse, pokud mate nekdo zajem delat fbsd bakalarku/diplomku tak hura
do toho, odemne se urcite pomoci dockate.